Доставка, Гарантія, Оплата

Безкоштовна доставка по Україні «Новою Поштою» (до відділення) або здійснюється адресна доставка.

Гарантія

ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НЕОБХІДНІ:

Документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
Чи не пошкоджений товар і повнота комплектації.
Звертаємо також Вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець у присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд товару на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) та повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії щодо цих питань не приймаються!

ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НЕ ВИРОБЛЯЄТЬСЯ, ЯКЩО:

Втрачено товарну накладну
Товар має сліди механічного пошкодження чи розтину;
Порушено умови експлуатації, транспортування чи зберігання;
Проводився ремонт особами, котрі не є співробітниками авторизованого сервісного центру;
Використовувалися неоригінальні комплектуючі.
Обмінювати чи повернути товар можна у нашому офісі за адресою:
м. Київ, вул. Дніпровська набережна 26-А.

Якщо ви живете за межами Києва, можете надіслати товар назад за допомогою перевізника Нова Пошта. Якщо товар зберігає товарний вигляд і упаковку, ми обміняємо його або повернемо гроші.